5.3 restauratie-reparatie transformatie de holland.jpg

4-9-2014 Het BetonLexicon is vernieuwd!

Logo Beton Lexicon.jpg

Spraakverwarring de bouwwereld uit
Naslagwerk BetonLexicon: Van aanmaakwater tot zwavel…..
Het BetonLexicon is vernieuwd! Met een eigentijdse vormgeving, een verbeterde zoekfunctie en een Engelse vertaling van de begrippen met aanvullende literatuurverwijzingen en websiteverwijzingen spelen de partners in op de kennisvraag van de bezoekers. En die bezoeker maakt nu ook nog eens kans op een iPad mini.
Het vernieuwde digitale woordenboek van de betonbranche, waarin ruim 300 begrippen uit de cement- en betonwereld zijn opgenomen, wordt op dinsdag 9 september 2014 om 15.00 uur door de partners officieel gelanceerd tijdens de BetonVakdagen in Gorinchem. Het nieuwe BetonLexicon is nu al in te zien op www.betonlexicon.nl. Of klik op Lexicon in de menubalk bovenin deze site.