1.1 bruggen & viaducten verlengde waalbrug.jpg

Genomineerden Betonprijs 2017

Bekendmaking genomineerden Betonprijs 2017
De genomineerden in de diverse categorieŽn van de Betonprijs 2017 zijn bekend. Er zijn 83 projecten ingediend in de 8 verschillende categorieŽn. De Betonprijs wordt iedere twee jaar georganiseerd op initiatief van de Betonvereniging, het kennisplatform binnen de (beton)bouw.

"Het is goed om te zien dat de markt weer aantrekt." verklaart Han Westelaken, juryvoorzitter van de Betonprijs 2017. "Uit het grote aantal inzendingen blijkt dat het Nederlandse landschap de afgelopen twee jaren weer flink op de schop is genomen. Van grote woningbouwcomplexen tot "kleine" betonnen "basaltblokken", van volledig opgeknapte krakkemikkige charmante betonbruggen tot kolossale monumentale "land-art-achtige" waterdoorlaat-viaducten, bouwend Nederland is weer in beweging".

Nominatiebrochure Betonprijs2017 verise 3.jpg

Ir. P. Bloklandhuis BŁchnerweg 3      Postbus 411 2800 AK Gouda            KvK 40464045 IBAN: NL32 RABO 0322 4169 06