1.2 bruggen & viaducten stadsbrug de oversteek.jpg

constructeursdag logos organisatie.jpg

Thema: nog niet vastgesteld
2 ke/pe punten voor het Constructeursregister
De Betonvereniging organiseert in samenwerking met Bouwen met Staal, VNconstructeurs en YouCon op donderdag 14 juni de Constructeursdag 2018.
Op deze dag zullen constructeurs uit NL elkaar ontmoeten. Het congresprogramma bestaat uit lezingen, debatten, de beëdiging van nieuwe Register Constructeurs en natuurlijk de benoeming van Constructeur van het jaar. Daarnaast is er ook ruimte om te exposeren.

Het programma komt op de speciale website http://www.constructeursdag.eu/.

Galecopperbrug.jpg

Aanmelding

U kunt zich aanmelden door het aanmeldingsformulier  naar de Betonvereniging te verzenden.  Het verschuldigde bedrag is voor aanvang van de bijeenkomst overgemaakt op ING Gouda IBAN: NL98 INGB 0000 3512 39 BIC: INGBNL2A t.n.v. Betonvereniging Gouda, onder vermelding van 'Naam Studiedag' en de naam van de deelnemer(s).

BTW-nummer NL00.26.08.443.B.01
Wegens fiscale redenen zijn wij verplicht u een factuur te sturen.
Bij annulering van uw aanmelding tot uiterlijk één week voor het evenement zal het overgemaakte bedrag worden gerestitueerd minus € 25,- (incl. 21% b.t.w.) administratiekosten. Bij annulering daarna is geen restitutie mogelijk. Annuleren dient schriftelijk te geschieden.

Kosten

€ 295,- voor leden van de Betonvereniging, Bouwen met Staal, Youcon en VNconstructeurs
€ 350,- voor niet leden
€ 50,-  voor gepensioneerde leden van de Betonvereniging, Bouwen met Staal en VNconstructeurs