2.1 natte waterbouw droogdok van hybride beton.jpg

donderdag 15 november 2018
8.30 uur – 19.00 uur
Locatie: De Doelen Rotterdam

De Betondag is niet alleen een netwerkdag, maar ook dé dag voor kennisoverdracht in de (beton) Bouwwereld.

De Betondag is altijd op de derde donderdag van november, dit jaar op 15 november 2018 in de Doelen te Rotterdam.

Het programma en nog veel meer komt op de speciale website http://www.betondag.nl

Aanmelding

U kunt zich aanmelden door het aanmeldingsformulier  naar de Betonvereniging te verzenden.  Het verschuldigde bedrag is voor aanvang van de bijeenkomst overgemaakt op ING Gouda IBAN: NL98 INGB 0000 3512 39 BIC: INGBNL2A t.n.v. Betonvereniging Gouda, onder vermelding van 'Betondag' en de naam van de deelnemer(s).

BTW-nummer NL00.26.08.443.B.01
Wegens fiscale redenen zijn wij verplicht u een factuur te sturen.
Bij annulering van uw aanmelding tot uiterlijk één week voor het evenement zal het overgemaakte bedrag worden gerestitueerd minus € 25,- (incl. 21% b.t.w.) administratiekosten. Bij annulering daarna is geen restitutie mogelijk. Annuleren dient schriftelijk te geschieden.

€ 125,-  voor leden van de Betonvereniging (incl. b.t.w.)
€ 175,-  voor niet-leden (incl. b.t.w.)
€ 35,-  voor gepensioneerde leden en studentleden van de Betonvereniging (incl. b.t.w.)
€ 85,- Young Professionals (t/m 35 jaar) (incl. b.t.w.)

Meer Informatie

Heeft u naar aanleiding van dit programma nog vragen, neemt dan gerust contact op met de Betonvereniging 0182-539 233, of stuur een e-mail naar studiedagen@Betonvereniging.nl

Betondag 2017 kaart aankondiging.jpg