5.3 restauratie-reparatie transformatie de holland.jpg

donderdag 7 december 2017
16.00 uur – 21.00 uur
Locatie: Betonvereniging Gouda

Na dit Avondcollege bent u op de hoogte van alle actuele en praktische informatie over het ontwerpen en uitvoeren van vezelbetonconstructies.

Figuur AC vezels in beton.jpg

Goed voor 1 KE/PE punt voor het Constructeursregister!
Vezelbeton komt steeds meer in de belangstelling. Naast de veel toegepaste gezaagde bedrijfsvloeren worden vezels steeds meer toegepast in meer constructieve vloeren, onderwaterbeton, funderingen en wegen. Maar hoe moet je hier nu mee rekenen en kom je tot verantwoorde constructies? Waar moet je op letten bij het ontwerp en welk soort vezel moet je dan gebruiken? Gedurende deze middag en avond komen deze onderwerpen aan de orde.
De lezingen worden verzorgt door Dhr. ing. A. Hoekstra en Dhr. ing. B. Wight, beide werkzaam voor Bekaert, producent en leverancier van staal- en kunststofvezels

16:00     ontvangst
16:30     Wat is (staal)vezelbeton en hoe kom je tot verantwoorde constructies Verschillen tussen staal- en kunststofvezels. Wat zijn de verschillen, welke vezel waar toe te passen?
18:00     Pauze en maaltijd
19:00     constructieve toepassingen met rekenvoorbeelden
20:30     discussie en afsluiting
21:00     einde programma

KE/PE punten en nascholing

Deelname levert u 1 KE/PE-punt op voor het Constructeursregister.

Aanmelding

U kunt zich aanmelden door het  aanmeldingsformulier  naar de Betonvereniging te verzenden.  Het verschuldigde bedrag is voor aanvang van de bijeenkomst overgemaakt op ING Gouda IBAN: NL98 INGB 0000 3512 39 BIC: INGBNL2A t.n.v. Betonvereniging Gouda, onder vermelding van 'Naam Studiedag' en de naam van de deelnemer(s).

BTW-nummer NL00.26.08.443.B.01
Wegens fiscale redenen zijn wij verplicht u een factuur te sturen.
Bij annulering van uw aanmelding tot uiterlijk één week voor het evenement zal het overgemaakte bedrag worden gerestitueerd minus € 25,- (incl. 21% b.t.w.) administratiekosten. Bij annulering daarna is geen restitutie mogelijk. Annuleren dient schriftelijk te geschieden.

€ 150,-  voor leden van de Betonvereniging (incl. b.t.w.)
€ 195,-  voor niet leden (incl. b.t.w.)
€ 25,-  voor gepensioneerde leden en studentleden van de Betonvereniging (incl. b.t.w.)

Meer Informatie

Heeft u naar aanleiding van dit programma nog vragen, neemt dan gerust contact op met de Betonvereniging ir. P. Hoes
0182-539 233, of stuur een e-mail naar studiedagen@Betonvereniging.nl