5.3 restauratie-reparatie transformatie de holland.jpg

Dag van de Betontechnologie

Op 30 maart 2017 wordt in Fort Lent te Nijmegen-Lent de tweede Dag van de Betontechnologie georganiseerd. We zijn blij met de komst van oud-minister Jacqueline Cramer (hoogleraar aan de faculteit Geosciences van de Universiteit Utrecht), die de toekomst van betontechnologie in het internationale speelveld zal duiden. De dag is nadrukkelijk niet alleen bedoeld voor betontechnologen, maar juist ook voor constructeurs en aannemers. Betontechnologie is immers mede voor die beroepsgroepen een steeds belangrijker vakgebied. Naast een plenair programma aan begin en eind, worden verschillende parallelsessies gehouden. In de ochtend kan bovendien aan een of meer excursies worden deelgenomen.