5.3 restauratie-reparatie transformatie de holland.jpg

dinsdag 13 juni 2017
Excursie VKNbb
Heteren

Graag nodigen wij jullie uit voor de excursie van het Vrouwen Kennis Netwerk BetonBouw op  dinsdag 13 juni 2017.
Midden in de uiterwaard van het Betuwse Heteren ontvangt Dekker Grondstoffen u graag voor bezoek aan het project

Programma:
15:00 - 15:15 uur Ontvangst te Heteren* door
Willem Jan Barendregt, Commercieel Directeur Dekker Groep
Ella Hofs, Hoofd commerciële binnendienst
15:15 - 16:45 uur Rondleiding a/b zandklasseerinstallatie Rotterdam 55
16:45 - 17:30 uur Verplaatsen van Heteren naar kantoor aan de Waalbandijk 1 te IJzendoorn 17:30 - 18:30 uur Bedrijfspresentatie Dekker Grondstoffen BV en presentatie van het plan
Randwijkse Waarden
18:30 - 19:30 uur Diner buffet
Einde programma

Bijgaand vindt u de uitnodiging met het programma en nadere informatie.
Geef je op via de mail vknbb@betonvereniging.nl.

Uitnodiging excursie VKNBB dinsdag 13 juni 2017.jpg

Na deze drie presentaties was het tijd om zelf in actie te komen. We moesten allemaal overalls en handschoenen aantrekken. In het lab van SIKA mochten we zelf aan de slag met mortel, water, troffel en kwasten. We werden in drie groepen verdeeld en iedere groep kon met SIKA producten aan de slag. Samen werd het mortelmengsel gemaakt en aangesmeerd / aangebracht op een beschadigd betonelement. Alle deelnemende vrouwen waren erg enthousiast aan het betonrepareren.

Rond 19 uur gingen we naar de kantine van SIKA. Hier stond een heerlijk chinees buffet op ons te wachten en konden we de ervaringen van de middag nog eens bespreken.

Als afsluiting van de bijeenkomst hebben de heren ons in het lab nog een voorbeeld laten zien van het aanbrengen van een koolstofvezelkoord ten behoeve van verankering van uitkragende vloeren van galerijflats. De combinatie van theorie en praktijk was deze middag bij SIKA erg geslaagd.

Meer informatie over onze gastheer

Landschapsontwikkeling en grondstoffen De Dekker Groep is al enkele decennia in IJzendoorn aan de rivier de Waal gevestigd. De groep vertegenwoordigt een aantal werkmaatschappijen en deelnemingen in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. Het is een hecht familiebedrijf waar de vierde generatie nu aan het roer staat. Dekker houdt zich al bijna 100 jaar bezig met de ontwikkeling van landschappen en de winning en verwerking van zand en grind. Daarnaast neemt de Dekker Groep een vooraanstaande plaats in op de markt van de handel en transport van zand en grind, de productie van betonmortel en van metselmortel voor de bouw.