7.3 betontechnologie fire fighting layer (ffl).jpg

Studiegids najaar 2017

Studiegids najaar 2017 De nieuwe studiegids najaar 2017 bevat weer een flink aantal mogelijkheden om je kennis in de betonsector te verbreden.
In september start op verschillende locaties de opleiding tot Betonlaborant BV, alsmede de cursus Basiskennis Beton Technologie. Verder beginnen dan ook weer de opleidingen tot Betonconstructeur ASEng, BSEng en MSEng en enkele afgeleide cursussen. Ook start opnieuw de cursus Bekistingen, Hulpconstructies & Uitvoeringsmethoden, onderdeel van de opleiding tot Betonuitvoerder/werk-voorbereider. En met de cursus Betontechnologisch Adviseur worden tot slot de vakgebieden Ontwerp, Technologie en Uitvoering met elkaar verbonden.

Nieuw!!! of vernieuwd
Vernieuwd is de cursus Wapenen in de praktijk. In zes avonden voldoende theoretische kennis en praktische vaardigehden om zelfstandig wapeningstekenningen te maken. Start op woensdag 27 september.
De cursus "Bouwtoezicht door adviesbureaus en gemeenten" start 13 september. Er worden negen lesmiddagen aangeboden.
In de serie Bruggen wordt de module "Hybride bruggen" gegeven. Startdatum najaar 2017. Nadere informatie volgt nog.