7.1 betontechnologie pont d ela république montpellier-.jpg

20170627 Inschrijving ENCI Studieprijs geopend

ENCI 2017 logo.jpg

De inschrijving van de ENCI Studieprijs 2017 is geopend voor afstudeerders in het academische jaar 2016-2017 aan een Nederlandse of Belgische Universiteit, Hogeschool of (Professional) Master of Structural Engineering opleiding. Vervult het materiaal beton een prominente rol in jouw afstudeerproject? Dan nodigen we je graag uit om mee te doen aan deze 40ste editie.
De ENCI Studieprijs ondersteunt, beoordeelt en bekroont afstudeerprojecten waarin het materiaal beton een prominente rol vervult. Het gaat om studies  uiteenlopend van ontwerp tot en met onderhoud en reparatie (dus daarmee de hele keten), van betontechnologie tot betonmechanica (alle disciplines) en experimenteel en numeriek onderzoek (alle onderzoek vormen). De prijs bestaat uit een geldbedrag (1e prijs € 750,- en 2e prijs € 450,-) en een oorkonde.  Er kunnen ook eervolle vermeldingen, een Publieksprijs en een Innovatieprijs worden toegekend.
Een onafhankelijke, deskundige jury beoordeelt de inzendingen per categorie (Universiteit, Hogeschool of (P)MSE). Juryvoorzitter is prof.dir.ir. Theo Salet, deeltijdhoogleraar Structural Design – Concrete Structures aan de faculteit Bouwkunde van de Technische Universiteit Eindhoven. De feestelijke prijsuitreiking is tijdens de Betondag 2017 op 16 november in Rotterdam. Voor deze uitreiking worden niet alleen alle deelnemende studenten als onze gast op de Betondag uitgenodigd, maar ook de studiebegeleiders van de genomineerde studenten.
Het ENCI Studiefonds laat de organisatie van de ENCI Studieprijs uitvoeren door de Betonvereniging, contactpersoon is Marjolein Humme. Zij is bereikbaar bij de Betonvereniging via info@encistudieprijs.nl of telefoonnummer: 0182 – 539 233.
Meer informatie over de ENCI Studieprijs én het inschrijfformulier: www.encistudieprijs.nl
De winnaars van de ENCI Studieprijs 2016 met in het midden juryvoorzitter Theo Salet.

Enci Studieprijs 2016 groepsfoto .jpg