8.2 constructief ontwerp  winkelcentrum t loon.jpg

Beton-banen-markt NIEUW OP DE BETONDAG

Van de Mandele Zaal (eerste etage)
Programma:  09.30 – 19.00 uur
Op verzoek van enkele exposanten, wordt op de Betondag op een bijzondere manier aandacht besteed aan de krapte op de (beton)bouw arbeidsmarkt. Hiervoor wordt er een interactieve, laagdrempelige "beton-banen-markt" georganiseerd in de centraal gelegen Van Mandele-zaal, op de 1e etage.

Waarom u de beton-banen-markt niet mag missen?

Op deze "beton-banen-markt" presenteren 9 bedrijven zich als potentiële werkgever. U kunt u laten informeren over uw carrièremogelijkheden door hun hr-professionals of recruiters.
Deelnemers:
1. UWV
2. Command Alkon Netherlands B.V.
3. SGS Intron
4. Civilion namens Bouwned NL, Vakgroep Civiele Betonbouw
5. Reservering
6. BTE Nederland
7. BAM
8. Besix
9. TBI Infra
10. Mebin

Speciale lage toegangsprijs
Voor studenten, starters en young professionals geldt een extra lage toegangsprijs voor de Betondag. Voor meer informatie en aanmelden:  pagina Deelnemer Betondag. Maak dus gebruik van deze kans om één op één met je toekomstige collega te praten over de mogelijke functies bij dat (grote) ingenieursbureau, die bekende aannemer of gerenommeerde leverancier.

Deze en andere informatie op www.betondag.nl