1.1 bruggen & viaducten verlengde waalbrug.jpg

In het menu links treft u verschillende publicaties van de Betonvereniging aan.
U kunt onze technische publicaties bestellen, maar er zijn ook publicaties digitaal op te halen (kopje Downloads).
Bovendien treft u een overzicht aan van de laatste uitgaven van ons verenigingsblad, BV-Nieuws.

Technische publicaties

Wijze van bestellen
Alle bij de Betonvereniging verkrijgbare publicaties zijn te bestellen door een het bestelformulier in te vullen.

Indien u publicaties bestelt tegen ledenprijzen, dient u uw lidmaatschapsnummer te vermelden.
De opgenomen prijzen zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld. De publicaties worden u toegezonden, nadat de factuur is voldaan. Bij bestellingen van minder dan € 50.- wordt er € 5,- extra berekend voor verzend- en administratiekosten. Bij bestellingen vanuit het buitenland wordt de extra kosten in rekening gebracht. Dit in verband met extra bank- en portokosten.

Prijswijzigingen voorbehouden

Adverteren in BV-Nieuws

kim Img8690 135.jpg

Exclusief voor u als bedrijfslid, is het mogelijk om te adverteren in BV-Nieuws of om hieraan een bijlage toe te voegen.

BV-Nieuws wordt gelezen door een breed publiek, onze leden en cursisten én contacten vanuit alle segmenten binnen de betonwereld. Uw advertentie bereikt dus in één keer een groot en hoogstaand netwerk.
Meer weten?
Bel Kim Vermeulen, 0182 539 233.
of mail.