4.1 utiliteitsbouw ov terminal arnhem.jpg

(Ir. P. Bloklandhuis)
Büchnerweg 3
2803 GR Gouda

OV Lopend vanaf Centraal Station Gouda (ca. 10 min.) Het NS-station Gouda ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van het kantoor van de Betonvereniging: het ir. P. Bloklandhuis Verlaat station Gouda aan de Bloemendaal-zijde. Loopt rechtdoor, over het zebrapad en het bruggetje, tussen de flatgebouwen door. Steek vervolgens linkshoudend schuin over op het parkeerterrein. Aan het eind rechtsaf. Aan het einde op de T splitsing ziet u aan uw rechterhand, aan de overkant van de straat, de Bleulandlocatie van het Groene Hart Ziekenhuis. De eerste straat voorbij het Ziekenhuis rechts is de Büchnerweg. Ons kantoor is het 2e gebouw links.