3.1 woningbouw villa rieteiland kavel 01.jpg

Klik op onderstaande link om u aan te melden als lid.
Aanmelden als lid van de Betonvereniging
U kunt niet alleen voor opleidingen bij ons terecht. Jaarlijks organiseren we ook vele studiedagen, excursies en avondcolleges. Zo blijft u bij in uw vakgebied. Hoogtepunt is de jaarlijks Betondag (dit jaar 20 november); een feest van technologische kennisoverdracht. Het congres van het jaar met betonproducten en -constructies. Bedrijfsleden van de Betonvereniging krijgen hoge kortingen op alle opleidingen, studiedagen en publicaties. Exposeren op de Betondag is alleen mogelijk als u bedrijfslid bent.

Zo verdient u uw contributie snel terug.
U wordt lid van een actief netwerk van bedrijven en vakmensen (2.200 leden, waarvan 800 bedrijfsleden). Met een potentie van 10.000 mensen in de bouw voor een actief vakinhoudelijk debat via onze sociale media.

Aanmeldformulier lidmaatschap

Aanmeldformulier Studiedag / excursie