7.1 betontechnologie pont d ela république montpellier-.jpg

Wordt ook lid van de Betonvereniging

De Betonvereniging is hét kennisnetwerk voor de (beton)bouw. Sinds de oprichting in 1927, is de Betonvereniging de bindende factor tussen overheden, bouwers, adviseurs en kennisinstituten.
Onze vereniging bestaat uit een springlevend netwerk van professionals op alle mogelijke niveaus en heeft als doel kennis te vergroten. Daarvoor organiseren we niet alleen bijeenkomsten, maar geven we ook technische praktijkopleidingen. De Betonvereniging heeft bijna 2.000 leden.

Onze persoonlijke leden zijn jong en oud, werkzaam bij de overheid, bouwbedrijven, toeleveranciers, adviesbureaus en kennisinstituten. Onze collectieve leden zijn bedrijven uit veel verschillende branches.
Ons veelzijdige ledenbestand maakt van de Betonvereniging hét platform voor de hele Nederlandse betonwereld.
En daarmee bieden wij onze leden in één keer een groot netwerk. Een netwerk dat elkaar regelmatig ontmoet op één van onze talrijke bijeenkomsten. Zoals de jaarlijkse Betondag, studiedagen, symposia, cursussen en opleidingen. Deze activiteiten brengen niet alleen de sector een stap verder, ze dragen ook bij aan uw persoonlijke groei als (toekomstig) lid. Lid zijn van de Betonvereniging, geeft u onder andere de volgende voordelen.

Wordt ook lid van de Betonvereniging.jpg

• Toegang tot het netwerk van deskundigen binnen de betonwereld
  • In een informele sfeer ontmoet u deskundigen en branchegenoten; Specifieke informatie wordt sneller bereikbaar: medewerkers van de Betonvereniging zijn u graag van dienst.

• Periodieke ontvangst van het verenigingsblad 'Betonverenigingsnieuws'
  • Verschijnt ten minste 5 maal per jaar en vermeldt de actualiteiten en noviteiten binnen de betonbranche.

• Korting op de georganiseerde activiteiten
  • Cursussen volgen tegen de gereduceerde ledenprijs;
  • Lezingen, studiedagen, symposia en congressen - waaronder de Betondag - bezoeken tegen de gereduceerde ledenprijs. Deelname aan de expositie op de Betondag is alleen mogelijk voor onze bedrijfsleden.

• Korting op technische publicaties

• Inspraak bij het verenigingsorgaan
  • Omdat ons verenigingsorgaan interactief werkt, heeft ook u invloed op het beleid en de activiteiten.

Betondag, hét evenement voor de betonwereld

Jaarlijks organiseert de Betonvereniging de Betondag. Een kennis- en netwerkevenement dat met 3.000 deelnemers en bijna 200 exposanten met afstand de grootste eendaagse manifestatie in de Europese bouw is. De Betondag bestaat uit een uitgebreid congresprogramma, project places, en een Betonmarkt met exposanten.

Meer informatie over het lidmaatschap

Als u meer informatie wilt of u zich wilt aanmelden als lid, kunt u ons bereiken via telefoonnummer: (0182) 539 233, of per e-mail: info@betonvereniging.nl of u kunt zich hier direct digitaal aanmelden.

Kosten van het lidmaatschap

De bijdrage (incl. 21% BTW) vanwege lidmaatschap wordt uiteraard zo laag mogelijk gehouden en bedraagt voor 2017:
- Persoonlijke leden           € 52,50
- Student-leden                  € 13,--
- Gepensioneerde leden     € 30,--

Voor collectieve leden (organisaties, instellingen en bedrijven) is de minimale bijdrage (excl. 21 % BTW) gerelateerd aan het aantal aanwezige betondeskundigen binnen de organisatie, dan wel het aantal medewerkers dat actief deelneemt aan het verenigingsleven:
- 1 t/m 4 betondeskundigen                        € 387,50
- 5 en meer betondeskundigen                    tenminste € 775,--