3.1 woningbouw villa rieteiland kavel 01.jpg

9.00 uur – 19.00 uur
Locatie: De Doelen Rotterdam
Thema: Digitaal Beton
De Betondag is niet alleen een netwerkdag, maar ook dé dag voor kennisoverdracht in de (beton) Bouwwereld.

De Betondag viert dit jaar het 60e jubileum en is op 16 november 2017 in de Doelen te Rotterdam.

Betondag 2015 fotostrook 2.jpg

Aanmelding

U kunt zich aanmelden door het  aanmeldingsformulier  naar de Betonvereniging te verzenden.  Het verschuldigde bedrag is voor aanvang van de bijeenkomst overgemaakt op ING Gouda IBAN: NL98 INGB 0000 3512 39 BIC: INGBNL2A t.n.v. Betonvereniging Gouda, onder vermelding van 'Betondag 2017' en de naam van de deelnemer(s).

BTW-nummer NL00.26.08.443.B.01
Wegens fiscale redenen zijn wij verplicht u een factuur te sturen.
Bij annulering van uw aanmelding tot uiterlijk één week voor het evenement zal het overgemaakte bedrag worden gerestitueerd minus € 25,- (incl. 21% b.t.w.) administratiekosten. Bij annulering daarna is geen restitutie mogelijk. Annuleren dient schriftelijk te geschieden.

€ 125,-  voor leden van de Betonvereniging (incl. b.t.w.)
€ 175,-  voor niet-leden (incl. b.t.w.)
€ 35,-  voor gepensioneerde leden en studentleden van de Betonvereniging (incl. b.t.w.)
€ 85,- Young Professionals (t/m 35 jaar) (incl. b.t.w.)

Als u zich tegelijkertijd aanmeldt voor het Jubileumprogramma wordt er € 25,- extra in rekening gebracht.

Meer informatie

Heeft u naar aanleiding van dit programma nog vragen, neemt dan gerust contact op met de Betonvereniging 0182-539 233, of stuur een e-mail naar Betondag@Betonvereniging.nl