5.3 restauratie-reparatie transformatie de holland.jpg

Betonmarkt - expositie Betondag

Betondag 2017 logo.jpg

De beurs op de Betondag is de Betonmarkt, met meer dan 120 exposanten. Zij presenteren hier hun bedrijf en expertise. Voor een bezoek aan de Betonmarkt wordt ruimte vrij gemaakt in het congresprogramma. Onze bezoekers vinden elkaar ontmoeten en de goede mogelijkheden om te netwerken een belangrijk onderdeel van de Betondag.

Deelnemen aan de Betonmarkt is nog mogelijk, er zijn nog stands beschikbaar. U kunt contact met ons opnemen voor meer informatie via 0182 - 539 233 of betondag@betonvereniging.nl. Inschrijven voor de Betonmarkt kan met het inschrijfformulier.

Folder Betonmarkt

Betondag 2017 folder uitnodiging exposanten Betonmarkt.jpg

U kunt hier de folder downloaden (door op de afbeelding rechts te klikken) met daarin alle informatie over deelname aan de Betonmarkt op de Betondag 2017 én het inschrijfformulier.

Inschrijfformulier Exposanten Betondag 2017-.jpg

U kunt inschrijven voor een stand op de Betonmarkt, met het inschrijfformulier, dat u hier kunt downloaden (door op de afbeelding rechts te klikken). Een uitleg van het inschrijfformulier vindt u in de folder.

Contact

Voor meer informatie over de stand(bouw), inrichting, de technische voorzieningen of maatwerk, kunt u contact opnemen met de Betonvereniging, uw contactpersoon is Marjolein Humme. Bereikbaar via 0182 – 539 233 of betondag@betonvereniging.nl.