7.3 betontechnologie fire fighting layer (ffl).jpg

Betonmarkt - Maatwerk meubilair, faciliteiten, av-middelen en promotieitems Bestelformulier

Betondag 2017 Betonmarkt bestelformulier .jpg

Exposanten kunnen voor hun stand op de Betondag kiezen voor de standaard opties, maar we bieden ook maatwerk aan. Dit geldt niet alleen voor de standbouw, maar ook voor het meubilair en de faciliteiten in uw stand.

U kunt uw bestelling van maatwerk meubilair en/of extra faciliteiten doorgeven via het Betonmarkt Bestelformulier. Als u klikt op de afbeelding rechs, dan kunt u het bestelformulier downloaden.

U kunt dit formulier uiterlijk vrijdag 3 november 2017 ingevuld en ondertekend retourneren per e-mail naar: betondag@betonvereniging.nl.

Maatwerk meubilair

Betondag 2017 Catalogus maatwerk meubilair .jpg

Wilt u ander meubilair bestellen dan het standaard meubilair? Dan is dat mogelijk met het bestelformulier. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een rechthoekige tafel, een koelkast, prullenbak, speciale barkrukken of een balie in uw stand. U vindt alle opties in het maatwerk meubilair in onze catalogus, die u kunt downloaden door op de afbeelding rechts te klikken.

U kunt kiezen uit:
- balies/kasten (counters & showcases) - barkrukken (barstools) - folderrekken  (displays) - keukeninrichting (kitchen equipment) - stoelen (chairs) - tapijttegels (carpet tiles).

Betondag 2017 Prijslijst maatwerk meubilair .jpg

In de prijslijst vindt u de prijzen van het maatwerk meubilair. U kunt deze prijslijst downloaden door op de afbeelding rechts te klikken.

Extra faciliteiten

Betondag 2017 Faciliteiten de Doelen.jpg

Het is ook mogelijk om extra faciliteiten in uw stand te bestellen. Zoals een internetaansluiting, wifi of extra stroom. Door op de afbeelding rechts te klikken, kunt u de lijst met verschillende opties openen.

Audio-visuele ondersteuning

Betondag 2017 Catalogus AV-middelen .jpg

Het is ook mogelijk een tv-scherm, laptop of dvd-speler te huren in uw stand.

Promotie artikelen

Betondag 2017 Catalogus promotie items .jpg

Wilt u uw promotie artikelen direct afgeleverd krijgen in uw stand op de Betondag? Dat is mogelijk: snel, gemakkelijk en vertrouwd. Geen extra bestelklus of gesjouw met zware dozen meer.

Heeft u andere wensen, dan kunt u dit natuurlijk ook aangeven. Wij nemen hierover dan contact met u op, qua maatwerk is alles mogelijk.