8.3 constructief ontwerp  brug over het van starkenborghkanaal 2015-70.jpg

Beton-banen-markt NIEUW OP DE BETONDAG

banenmarkt personeel gezocht.jpg

Van de Mandele Zaal (eerste etage)
Programma:  09.30 – 19.00 uur

Op verzoek van enkele exposanten, wordt op de Betondag op een bijzondere manier aandacht besteed aan de krapte op de (beton)bouw arbeidsmarkt. Hiervoor wordt er een interactieve, laagdrempelige "beton-banen-markt" georganiseerd in de centraal gelegen Van Mandele-zaal, op de 1e etage.

Waarom u de beton-banen-markt niet mag missen

Op deze "beton-banen-markt" presenteren 9 bedrijven zich als potentiële werkgever. U kunt u laten informeren over uw carrièremogelijkheden door hun hr-professionals of recruiters.
Deelnemers:
1. UWV
2. Command Alkon Netherlands B.V.
3. SGS Intron
4. Civilion namens Bouwned NL, Vakgroep Civiele Betonbouw

6. BTE Nederland
7. BAM
8. Besix
9. TBI Infra
10. Mebin

Beton-banen vacaturemarkt

Plattegrond beton-banen-markt Betondag 2017 06-10-2017.jpg

Het is nu dus mogelijk om tijdens de Betondag uw droombaan te vinden. Er wordt in de Van de Mandele-zaal namelijk ook een vacatureoverzicht geplaatst, waarvoor alle deelnemende exposanten hun vacatures kunnen aanleveren. Als u geïnteresseerd bent en meer over dit bedrijf wilt weten, kunt u gelijk even bij hun stand langs gaan op de Betonmarkt.
Op de Betondag is er zeker plek voor de nieuwe generatie. We hebben al jarenlang een goede samenwerking met Hogescholen en Universiteiten en hun studieverenigingen, zo hebben verschillende studieverenigingen zelfs hun eigen stand op de Betondag. We werken ook samen aan bijzondere projecten, zoals de Betonkanorace.

Speciale lage toegangsprijs

Voor studenten, starters en young professionals geldt een extra lage toegangsprijs voor de Betondag. Voor meer informatie en aanmelden:  pagina Deelnemer Betondag. Maak dus gebruik van deze kans om één op één met je toekomstige collega te praten over de mogelijke functies bij dat (grote) ingenieursbureau, die bekende aannemer of gerenommeerde leverancier.

banenmarkt meeting place.jpg

Ontmoet uw toekomstige werkgever op de Betondag!

banenmarkt bord met bedrijfsgegevens.jpg

Informatie – oriëntatie - speeddates – beroepentest – vacatures etc.