ALV

De Algemene Ledenvergadering (ALV) is een jaarlijks terugkerende bijeenkomst waar wij alle leden van de Betonvereniging uitnodigen om samen te komen. Leden van de Betonvereniging krijgen de kans om hun stem te laten horen, belangrijke beslissingen te nemen en de koers van de vereniging te bepalen. Word ook lid!

jaarvergadering van de Betonvereniging met leden

Doel van de ALV

Met de ALV willen wij naar jou als lid laten zien dat wij transparant en betrokken zijn. Je kunt je democratische stemrecht gebruiken. Tijdens deze bijeenkomst  bespreken we verschillende onderwerpen met je en nemen we samen beslissingen over de vereniging en haar activiteiten. Denk aan financiële zaken, beleid, verkiezingen van bestuursleden en plannen en doelstellingen voor de toekomst.

Wat bespreken we?

Tijdens de ALV behandelen we verschillende agendapunten: het jaarverslag van het bestuur, financiële verslagen, voorgestelde wijzigingen in het beleid of de statuten en plannen voor het komende jaar. Als lid kun je vragen te stellen, jouw standpunten naar voren brengen en stemmen over voorgestelde beslissingen.

Stemrecht

Alle leden van de Betonvereniging hebben stemrecht tijdens de ALV, dus elk lid heeft een stem bij de beslissingen over de vereniging. Met dit belangrijke principe van democratie binnen de vereniging zorgen we ervoor dat we jouw stem als lid horen en waarderen.

Lidmaatschap en deelname

Om deel te nemen aan de ALV, moet je lid zijn van de Betonvereniging. Als je nog geen lid bent maar wel geïnteresseerd bent in de betonindustrie en de activiteiten van de vereniging, kun je je aanmelden als lid en dan deelnemen aan deze belangrijke bijeenkomst.

Belang van de ALV

De ALV is een essentieel onderdeel van de Betonvereniging, omdat jij als lid actief deel kunt nemen aan het bestuur en de richting van de vereniging. Jij bent betrokken, neemt beslissingen in het belang van de hele gemeenschap en draagt bij aan een sterke en bloeiende vereniging.

Aanstaande editie