Lidmaatschap

De Betonvereniging is hét kennisnetwerk voor de (beton)bouw. Sinds de oprichting in 1927, is de Betonvereniging de bindende factor tussen overheden, bouwers, adviseurs en kennisinstituten.
Onze vereniging bestaat uit een actief netwerk van professionals op alle mogelijke niveaus en heeft als doel kennis rond het materiaal beton te vergroten. Daarvoor organiseren wij niet alleen seminars en congressen, maar geven wij ook technische (praktijk)opleidingen. De Betonvereniging heeft meer dan 2.000 leden.

Onze persoonlijke leden variëren van jong tot oud en zijn werkzaam bij de overheid, bouwbedrijven, toeleveranciers, adviesbureaus en kennisinstituten. Daarnaast kent de vereniging collectieve leden in de vorm van bedrijven uit de gehele bouwketen.
De veelzijdigheid van ons ledenbestand maakt van de Betonvereniging hét platform voor de hele Nederlandse betonwereld.
Dat platform biedt onze leden één groot netwerk waar leden elkaar regelmatig ontmoeten op één van onze talrijke bijeenkomsten. Voorbeelden daarvan zijn de jaarlijkse Betondag, seminars, congressen, cursussen en opleidingen. Deze activiteiten brengen niet alleen de sector een stap verder, zij dragen ook bij aan uw persoonlijke groei als (toekomstig) lid.

Het lidmaatschap biedt zeer aantrekkelijke voordelen:

• Toegang tot hét netwerk van deskundigen binnen de betonwereld;
  • Een ontmoetingsplaats waar deskundigen en branchegenoten elkaar in een informele sfeer treffen;
  • Snelle bereikbaarheid en beschikbaarheid van specifieke informatie: medewerkers van de Betonvereniging zijn je graag van dienst.
  • Een overzicht van actueel nieuws en noviteiten binnen de betonbranche via ons periodieke verenigingsblad.
  • Gereduceerde ledenprijzen voor activiteiten die de Betonvereniging organiseert, zoals seminars en congressen - inclusief de Betondag en kortingen op technische publicaties.
  • Interactief verenigingsorgaan waarmee leden invloed en inspraak hebben op het beleid en de activiteiten.

Voor bedrijfsleden gelden de aanvullende voordelen:
  • Cursussen volgen tegen de gereduceerde prijs;
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan de expositie op de Betondag.

Meer informatie over het lidmaatschap
Wilt u meer informatie over de voordelen en mogelijkheden van het lidmaatschap of wilt u zich direct aanmelden als lid? U kunt ons bereiken via telefoonnummer: 0182-539 233, of per e-mail: aanmeldlid@betonvereniging.nl

Ook kunt u zich hier direct digitaal aanmelden.
Klik hier voor de aanmeldvoorwaarden

Kosten van het lidmaatschap
De bijdrage voor persoonlijke leden (gewone leden en gepensioneerde leden) bedraagt voor 2019 slechts € 45,00 inclusief 21% BTW.

Studenten mogen eenmalig 2 jaar lang gratis lid zijn van de Betonvereniging.

Voor collectieve leden (organisaties, instellingen en bedrijven) is de minimale bijdrage gerelateerd aan het aantal aanwezige betondeskundigen1 binnen de organisatie, dan wel het aantal medewerkers dat actief deelneemt aan het verenigingsleven:

- 1 tot en met 4 betondeskundigen/actief deelnemende medewerkers
€ 405,00 (exclusief 21% BTW)
- 5 en meer betondeskundigen/actief deelnemende medewerkers tenminste € 810,00
(exclusief 21% BTW)

Betondeskundigen zijn medewerkers in dienst, met één of meer van de volgende diploma's:

• Betonlaborant BV
  • Betontechnoloog BV