donderdag 15 november 2018
Locatie: de Doelen Rotterdam

Eduard Flipse Zaal – 14.00 uur
Voorzitter Hans Ramler, Koninklijke BAM Groep, voorzitter Betonvereniging

De Funderingsdag 2018 integreert in de Betondag 2018! Dat is de uitkomst van het overleg tussen de samenwerkende organisaties Betonvereniging, NVAF en KIVI-Geotechniek die de afgelopen jaren verantwoordelijk waren voor de Funderingsdag. De samenwerkende organisaties zijn van mening dat hiermee een stap wordt gezet naar een Betondag die langs de lijnen van de betonbouw waardeketen wordt ingevuld. Voor de lezingen over funderingen is ruimte in het congresprogramma gemaakt in de Eduard Flipsezaal op de eerste verdieping van 14.00 – 16.00 uur. De inhoud van deze lezingen wordt binnenkort, tegelijk met het hele congresprogramma, bekend gemaakt.
Om actuele thema’s vanuit verschillende kanten te kunnen belichten en om zoveel mogelijk kennis te kunnen delen, wordt dit lezingenblok gezamenlijk ingevuld door de Betonvereniging, NVAF en KIVI-Geotechniek.

Naast een kennisdag is er op het funderingsplein in de Arcadiszaal op de eerste etage natuurlijk ook volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten en om nieuwe contacten te leggen. Er is hier ruimte voor exposanten uit de Funderingsbranche, om hun bedrijf en expertise aan de bezoekers van de Betondag te presenteren.