2017 jubileumjaar

Beste lezer,
Wat een fantastisch jubileumjaar heeft de Betonvereniging dit jaar met u mogen beleven. Veel positieve reacties mochten we ontvangen over het jubileumprogramma op onze 60e Betondag en n.a.v. onze 90e verjaardag. Daarnaast natuurlijk de 20e Betonprijs en de 40e ENCI Studieprijs. In deze uitgave van het BV-Nieuws kunt u in beeld en geschrift nog eens nagenieten van een terugblik op deze jubilea.

Wat ontzettend fijn is om te melden is dat er op dit moment een zeer positieve opleving in de bouw waar te nemen is. Voor de Betonvereniging directe aanleiding om extra cursussen in te zetten en nieuw personeel te scholen. Een uitdaging ook voor de komende jaren, om snel in te spelen op de opleidingsbehoeften van onze leden.

Per 1 januari 2018 zal de directie van de Betonvereniging weer voltallig zijn, door de benoeming van Maikel Jagroep tot directeur van de Betonvereniging. Samen met ondergetekende zal hij de directie van de Betonvereniging vormen. Vanaf deze plek wens ik Maikel veel succes met deze prachtige Vereniging!
Met hartelijke groet,
Wiepkje van den Burg – de Rooij