Betonvereniging lanceert Beton Experience

Op woensdagmiddag 13 november organiseert de Betonvereniging voor het eerst de Beton Experience, een speciale middag van 14.00 tot 17.00 uur voor mbo-, hbo- en wo-studenten en docenten. Dit event vindt plaats voorafgaand aan de jaarlijkse Betondag in de Van Nelle Fabriek. Met de Beton Experience bieden wij hun een prachtige kans om kennis te maken met alle facetten van de betonbouwsector!

Experiences
Op de Beton Experience presenteert de Nederlandse betonbouwsector  zich van haar beste kant. Zo worden er diverse innovaties getoond en zijn er uiteenlopende experiencies en demonstraties. Via pitches en presentaties worden de studenten op de hoogte gesteld van de laatste ontwikkelingen in de sector. En  bovendien bieden de verschillende bedrijven unieke kansen voor de volgende generatie op de werkvloer, zoals stages en banen. "Deze Beton Experience is gelanceerd met als doel studenten te enthousiasmeren voor de betonbouwsector. We zijn momenteel volop bezig met het vormgeven van deze dag," aldus projectmanager Sandra Broekhof. "Er zijn ruim 120 stands verdeeld over 6 themapleinen met diverse experiences. Van een 3D-betonprinter, een drone, een betonpomp, kubus drukken tot en met een hololens waarbij virtuele bouwprojecten kunnen worden gescand. Naast de officiële prijsuitreiking van de wedstrijd kubus drukken, krijgen de studenten ook de kans om te stemmen op hun favoriete project voor de Betonprijs." vult Sandra verder aan. Alle informatie over het experience programma komt spoedig op BetonExperience.nl.

Studenten
De Beton Experience is een event voor alle mbo, hbo- en wo-studenten die interesse hebben in een toekomstige loopbaan in de bouwsector. Dit event is vooral gericht op studenten die een bouwgerelateerde opleiding volgen zoals bouwkunde, civiele techniek, werktuigbouwkunde, elektrotechniek, architectuur, industrial design en technische bedrijfskunde. Deze middag kan ook zeer interessant zijn voor studenten die bijvoorbeeld de opleiding bedrijfskunde, bedrijfseconomie, marketing of ict volgen. De mogelijkheden binnen de bouw zijn eindeloos, bouwen betekent samen met anderen werken aan de ruimtelijke inrichting van onze samenleving! Grijp je kans en zorg dat je erbij bent!

Aanmelden Beton Experience
Studenten en docenten kunnen kosteloos deelnemen aan de Beton Experience. Inschrijven is verplicht en kan via BetonExperience.nl.