Eva de With gestart bij de Betonvereniging

Sinds 1 april is de Betonvereniging weer een nieuwe medewerker rijker. Eva de With komt het team van Seminars, Congressen en Communicatie versterken. Hierin zal zij hoofdzakelijk bezig zijn met haar werkzaamheden voor Seminars & Congressen samen met Sandra Broekhof. Daarnaast zal zij met Bas van Maris de communicatie voor haar rekening nemen. Eva haar achtergrond ligt in de evenementenbranche en heeft ervaring op het gebied van projectcoördinatie en procesverbetering.

Met volle kracht vooruit!

Met de komst van Eva is het team Seminars, Congressen & Communicatie compleet. De verdere professionalisering en ontwikkeling van een toekomstbestendige en gemoderniseerde vereniging wordt hierin stevig doorgezet. Maikel Jagroep, directeur van de Betonvereniging, is blij met de versterking. ‘’Met het toetreden van Eva tot het team, is het team Seminars, Congressen & Communicatie op volle sterkte. Het aantrekken van professionals op het gebied van evenementen en communicatie is een logische stap vanuit onze doelstellingen om te innoveren, meer en beter in contact te staan met onze leden en stakeholders, evenals het vergroten van de zichtbaarheid. Ik ben ervan overtuigd dat Eva de With, met haar kennis en ervaring, van grote toegevoegde waarde zal zijn voor de professionalisering en zichtbaarheid van onze vereniging.”

Over Eva

Eva de With (1993) heeft voor verschillende toeleveranciers van evenementen en retailers gewerkt, waarbij zij diverse projecten heeft gerealiseerd. Zij is haar carrière gestart bij een enkele cateraars. Na haar rol in de operationele uitvoering is zij doorgegroeid naar een salesfunctie waarin zij aan verschillende evenementen heeft mogen bijdragen: van klein en memorabel tot groots en meeslepend. De afgelopen twee jaar is Eva werkzaam geweest in de rol van Traffic Manager waar zij verantwoordelijk was voor de projectcoördinatie van de grotere retailers in binnen- en buitenland. Daarnaast was zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van de bedrijfsbeursstands voor (inter)nationale beurzen.

Eva: 'Na een uitstapje buiten de evenementen wist ik zeker dat mijn passie bij het organiseren en coördineren van evenementen ligt. Bij de Betonvereniging krijg ik de kans om mij te ontwikkelen op het gebied van evenementen én communicatie. Ik heb er dan ook enorm veel zin in om te beginnen bij de Betonvereniging!'