Inschrijftermijn Betonprijs verlengd

De inschrijving voor de Betonprijs 2021 is verlengd! De uiterlijke inschrijfdatum is nu 17 september. Heb jij in de afgelopen twee jaar een bouwproject (mede)gerealiseerd, waarbij het materiaal beton op verantwoorde, waardevolle of duurzame manier is toegepast? Dan komt het bouwproject in aanmerking voor de Betonprijs 2021.
Inschrijving kan tot en met 17 september 17.00 uur via: www.betonprijs.nl.

Over de Betonprijs 2021
Inschrijving staat open voor alle bouwprojecten binnen de (beton)bouwsector die in Nederland zijn gerealiseerd door Nederlandse of buitenlandse bedrijven. Ook projecten die door Nederlandse bedrijven zijn gerealiseerd in het buitenland komen in aanmerking, zolang Nederlandse betonexpertise een wezenlijke bedrage heeft geleverd. Alleen bouwwerken die gerealiseerd zijn in de periode van 16 augustus 2019 en 15 augustus 2021 kunnen worden ingeschreven. Deelname aan de Betonprijs wordt kosteloos aangeboden door de Betonvereniging.

De Betonprijs wordt uitgereikt in zes verschillende categorie├źn:

• Bestaande Bouw
  • Civiele Bouwwerken
  • Duurzame Bouw
  • Grensverleggende Bouw
  • Utiliteitsbouw
  • Woningbouw

Ingezonden projecten worden beoordeeld door een vakkundige jury bestaande uit professionals uit de gehele bouwsector. Elk genomineerd project dingt verder automatisch mee voor de Toekomstprijs welke door studenten wordt gekozen.

Uitreiking Betonprijs op 18 november
Eind oktober worden de genomineerden bekend gemaakt via de social media kanalen van de Betonvereniging. De uitreiking van de 22ste editie van de Betonprijs vindt dit jaar live plaats tijdens het Beton Event 2021 op donderdag 18 november in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Voor vragen over de Betonprijs kun je ons bereiken via telefoonnummer 0182-539233 of per mail: betonprijs@betonvereniging.nl.