Wim Comello: “Contacten onderhouden met stakeholders”

In aanloop naar de Betondag 2019 op donderdag 14 november a.s. in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam interviewen wij een aantal aanwezige deelnemers en partners. Deze week een gesprek met Wim Comello, Directeur van Haitsma Beton B.V.

“Menig bouwwerk bevat prefab producten van Haitsma Beton” staat met trots vermeld op de website. Haitsma Beton is met ruim honderd jaar expertise een solide factor voor de bouw en infrastructuur van Nederland en omringende landen. Sinds 2000 is Wim een trouwe bezoeker van de Betondag. Op de vraag hoe lang Haitsma Beton als organisatie al betrokken is bij de Betondag, reageert Wim “voor ons gevoel al zolang deze dag bestaat”! En dat is lang…. al 62 jaar…!

Contacten met stakeholders
Als belangrijkste redenen om te komen, noemt Wim:

• Het onderhouden van de contacten met stakeholders
  • Het volgen van de nieuwste technologische ontwikkelingen
  • Kennis opdoen bij interessante lezingen

Veel mogelijkheden - geen standaard oplossingen
Haitsma Beton draagt op de Betondag uit dat de organisatie van waarde is voor haar klanten op het gebied van ontwikkeling en specifieke kennis ten aanzien van de mogelijkheden in prefab beton. Comello nodigt de deelnemers van harte uit om de stand van Haitsma Beton te bezoeken en kennis te nemen van de mogelijkheden die prefab beton biedt. En deze gaan veel verder dan de gebruikelijke standaard oplossingen!

Van Nelle Fabriek
Op de vraag wat Wim vindt van de nieuwe locatie reageert hij praktisch: ‘dat gaan wij 14 november zelf ervaren’!

Kom je ook ervaren hoe de Betondag dit jaar is? Koop dan nog snel jouw kaarten via Betondag.nl.