Inspectie & Beheer Bouw & Infra Module 1
Betonreparatie

Bedankt voor uw belangstelling voor de cursussen en opleidingen van de Betonvereniging. U heeft deze pagina mogelijk gevonden via een zoekmachine. De informatie op deze pagina wordt niet meer bijgehouden. Een actueel overzicht van onze cursussen en opleidingen vindt u in ons digitaal magazine.

Cursus Informatie
Plaats: Gouda
Functioneringsniveau: mbo

Aanmelden Cursus

Ondergetekende meldt zich aan voor:
Persoonlijk
Alleen van toepassing als hierboven 'Anders' gekozen is.

Alleen van toepassing op onderstaande opleidingen: - Wapenen in de praktijk - Betonconstructeur Basis - Betonconstructeur BV/BmS - Constructief Ontwerper BV/BmS -Betonderhoudskundige BV
Gegevens werkgever
Indien van toepassing
indien afwijkend

invullen als u gebruik wilt maken van de Bedrijfsledenkorting
Bent u geen bedrijfslid dan kunt u zich hier aanmelden en direct van de bedrijfsledenkorting te profiteren.

Ik heb kennis genomen van de aanmeldings- en annuleringsvoorwaarden.

Ik heb kennis genomen van de privacy verklaring van de Betonvereniging.

• Inleiding kennis diverse materialen
  • Constructie kennis diverse materialen
  • Inspectie installaties
  • Inspectie typen
  • Inspectie kunstwerken
  • Regelgeving & Veiligheid
  • Excursie
  • Case

De cursus wordt wekelijks gegeven gedurende 11 lesdagen (Module 1) c.q. 10 lesdagen (Module 2). Een lesdag bestaat uit 6 lesuren.

De opleiding is bestemd voor:
- schouwers & junior inspecteurs (Niveau I)
- inspecteurs en adviseurs en andere betrokken medewerkers van adviesbureaus en (overheids)-opdrachtgevers (Niveau II).

Er is afhankelijk van het beoogde niveau een HBO-opleiding  met de nodige bijscholing en/of ervaring  ( Module 1 ) tot een HBO+  (Module 2)  vooropleiding vereist.

De gehele opleiding is modulair ingericht. Zodoende zijn alleen die modules van belang die nog niet beheerst worden. Op basis van EVC zijn er vrijstellingen te verkrijgen.

Cursuscoördinator

Voor vragen kunt u opnemen met Peter Hoes
e: peter@betonvereniging.nl
t: 0182 - 539 858

Peter Hoes

Vervolgcursussen

Na het volgen van module 1 ben je in staat om constructies en inspectietypen te herkennen en objectief visuele afwijkingen en bijzonderheden te kunnen benoemen en vastleggen. Je kunt een goede toestand/conditiemeting vastleggen en geeft voorstellen voor herstel en maatregelen. Ook ben je in staat om de relatie tussen diverse inspectietypen te onderscheiden en te verbijzonderen. Met module 2 kun je prioriteringsmaatregelen aangeven op basis van de aanwezige risico’s en bepaal je zowel urgentie als budgetteringen. Beide modules worden afgesloten met een examen. Hiervoor verkrijg je een deelcertificaat. Als je beide deelcertificaten hebt behaald, ontvang je een diploma.

Bedankt