Nascholing Betontechnoloog BV
Technologie

Bedankt voor uw belangstelling voor de cursussen en opleidingen van de Betonvereniging. U heeft deze pagina mogelijk gevonden via een zoekmachine. De informatie op deze pagina wordt niet meer bijgehouden. Een actueel overzicht van onze cursussen en opleidingen vindt u in ons digitaal magazine.

7 mei start er een cursus in Oss

12 mei start er een cursus in Nunspeet

Cursus Informatie
Startdatum: donderdag 07 mei 2020
Plaats: Regionaal
Functioneringsniveau: hbo

Aanmelden Cursus

Ondergetekende meldt zich aan voor:
Persoonlijk
Alleen van toepassing als hierboven 'Anders' gekozen is.

Alleen van toepassing op onderstaande opleidingen: - Wapenen in de praktijk - Betonconstructeur Basis - Betonconstructeur BV/BmS - Constructief Ontwerper BV/BmS -Betonderhoudskundige BV
Gegevens werkgever
Indien van toepassing
indien afwijkend

invullen als u gebruik wilt maken van de Bedrijfsledenkorting
Bent u geen bedrijfslid dan kunt u zich hier aanmelden en direct van de bedrijfsledenkorting te profiteren.

Ik heb kennis genomen van de aanmeldings- en annuleringsvoorwaarden.

Ik heb kennis genomen van de privacy verklaring van de Betonvereniging.

De onderwerpen die worden behandeld, zijn ondergebracht binnen de volgende vijf categorieën: Specificatie, Materiaalkeuze, Mengselsamenstelling, Uitvoering en Kwaliteit.   Jaarlijks worden de meest actuele onderwerpen vooraf uitgekozen en gecommuniceerd. Op deze wijze is het mogelijk per jaar delen van de nascholing te volgen.

De opleiding beslaat vier dagen van vier lesuren, en bestaat in 2019 uit de onderwerpen:

• Bijzondere projecten Bijzonder beton
  • Schades aan jong beton Schademechanismen
  • Hulpstoffen Demo’s in laboratorium
  • Verhardingsbeheersing Zelfhelend beton Bezoek Microlab + Stevinlab

In 2019 is een les over state of art hulpstoffen als nieuw onderwerp aan de nascholing toegevoegd. Deze les 3 wordt gehouden in het spiksplinternieuwe laboratorium van Cugla in Breda. Voor deze les geldt een maximum aantal van 15 deelnemers per groep; voor restdeelnemers is een extra lesdag ingepland. Lessen 1 en 2 volgt u in principe op de locatie van uw voorkeur. Lesdag 4 is voor alle deelnemers gezamenlijk.

Haal hier de uitgebreide planning op.

De kennisoverdracht heeft plaats door mondeling onderwijs. Verder worden de meest recente dictaten Basiskennis Beton Technologie bbt en Betontechnoloog bte verstrekt.

Voor Betontechnologen, die het diploma Betontechnoloog BV in 2013 of eerder hebben behaald. U kunt er ook voor kiezen om u voor één of meer dagen in te schijven als een actueel onderwerp u aanspreekt.

Als vooropleiding heb je ten minste een diploma Betontechnoloog BV.

Cursuscoördinator

Voor vragen kunt u opnemen met Henk Wapperom.
e: henk@betonvereniging.nl
t: 0182 - 539 858

Henk Wapperom

Vervolgcursussen

De deelnemers, die 7 van de 8 dagdelen gevolgd hebben, ontvangen na afloop een Bewijs van Deelname, waarmee wordt voldaan aan de nascholingsverplichting als omschreven in art 9.6.1 van de NEN 8005 en art. 7.8.1 van de BRL 1801 Betonmortel.

Bedankt