Studio Beton Digitaal webinars

De Betonvereniging heeft op 26 juni een nieuw initiatief gelanceerd: Studio Beton Digitaal. Een reeks van inspirerende en interactieve webinars rondom actuele thema's uit de betonbranche. In samenwerking met Betonhuis is de eerste reeks van vier webinars opgezet, waarin we in gesprek gaan met verschillende interessante sprekers en experts.

Inhoud

Webinars kunnen onder andere bestaan uit lezingen, (gast)colleges, rondetafelgesprekken, presentaties of workshops. De Betonvereniging kijkt naar de toekomst en stelt zich ten doel om samen met onze leden en partners kennis op te doen, kennis te delen en kennis te maken over het materiaal beton. Vanuit deze doelstelling organiseren wij deze reeks van webinars en stimuleren we de ontwikkeling van nieuwe kennis over beton.

Afhankelijk van de thema's die aan de orde komen wordt een passende vorm gekozen voor het webinar, waarbij de interactie altijd centraal staat. Als deelnemer kan je hierdoor actief participeren en meepraten over de thema's. De webinars zijn gratis en vanaf iedere gewenste locatie online te volgen.

Aankomende webinars

Aanmelden is mogelijk vanaf de genoemde data via ons webinar platform Studio Beton Digitaal

Vrijdag 4 september | 11:00 - 12:00 uur
Studio Beton Digitaal: het gebruik van beton en hout in bouwwerken

Vrijdag 11 september | 11:00 - 12:00 uur
Studio Beton Digitaal: circulariteit in de bouw
Aanmelden vanaf 5 september

Vrijdag 18 september | 11:00 - 12:00 uur
Studio Beton Digitaal: alternatieve bindmiddelen
Aanmelden vanaf 12 september

Webinar gemist?

Niet in de gelegenheid geweest om een webinar bij te wonen? Na afloop van iedere live-uitzending worden de webinars via het YouTube-kanaal van de Betonvereniging beschikbaar gesteld.

Ook een webinar organiseren of kennispartner worden?

Heb jij zelf nog goede ideeën voor webinars en actuele thema's, wil je als kennispartner bijdragen of kunnen wij jouw organisatie helpen om samen een online sessie te organiseren? Laat het ons dan vooral weten en neem contact met ons op.

Archief webinars

Vrijdag 26 juni
Studio Beton Digitaal: het spanningsveld tussen circulair ontwerpen en CO2-reductie

Vrijdag 3 juli