Studio Beton Digitaal webinars

De Betonvereniging heeft in juni een nieuw initiatief gelanceerd: Studio Beton Digitaal. Een reeks van inspirerende en interactieve webinars met verschillende sprekers en experts rondom actuele thema's uit de betonbranche.

Inhoud

Webinars kunnen onder andere bestaan uit lezingen, (gast)colleges, rondetafelgesprekken, presentaties of workshops. De Betonvereniging kijkt naar de toekomst en stelt zich ten doel om samen met onze leden en partners kennis op te doen, kennis te delen en kennis te maken over het materiaal beton. Vanuit deze doelstelling organiseren wij deze reeks van webinars en stimuleren we de ontwikkeling van nieuwe kennis over beton.

Afhankelijk van de thema's die aan de orde komen wordt een passende vorm gekozen voor het webinar, waarbij de interactie altijd centraal staat. Als deelnemer kan je hierdoor actief participeren en meepraten over de thema's. De webinars zijn gratis en vanaf iedere gewenste locatie online te volgen.

Aankomende webinars

Op dit moment staan er (nog) geen nieuwe webinars gepland. Kijk voor een actueel overzicht van onze evenementen in onze agenda.

Ook een webinar organiseren of kennispartner worden?

Heb jij zelf nog goede ideeën voor webinars en actuele thema's, wil je als kennispartner bijdragen of kunnen wij jouw organisatie helpen om samen een online sessie te organiseren? Laat het ons dan vooral weten en neem contact met ons op.

Webinar gemist?

Niet in de gelegenheid geweest om een webinar bij te wonen? Na afloop van iedere live-uitzending worden de webinars via het YouTube-kanaal van de Betonvereniging beschikbaar gesteld. De presentaties uit de webinars kunnen worden gedownload na het invullen van uw gegevens.

Vrijdag 26 juni 2020

Klik hier voor de presentaties van dit webinar.

Vrijdag 3 juli 2020

Klik hier voor de presentaties van dit webinar.

Vrijdag 4 september

Vrijdag 11 september