28 Handelingsperspectieven CO2-reductie

Auteur Betonvereniging
Publicatiedatum donderdag 15 april 2021
Over dit webinar

De CO2-reductie ambities uit het Beton Akkoord zijn haalbaar, zelfs bij tegenwind. Hoewel CO2-uitstoot vooral wordt veroorzaakt door cement, ligt de sleutel voor CO2-reductie niet alleen bij de cementproducenten. Succesvol toepassen van handelingsperspectieven vereist goede en vroegtijdige afstemming tussen ketenpartners. De meeste handelingsperspectieven zijn nu al toepasbaar zonder ingrijpende technologische innovaties.

De drempel voor invoering is helaas vaak nog het ontbreken van economische incentives. Maar ook de overdracht en delen van kennis aan alle acteurs in de keten is essentieel voor een versnelde toepassing van de handelingsperspectieven.

Bekijk de video

startbeeld bij webinar 28 Handelingsperspectieven CO2-reductie

Klik hier om je instellingen aan te passen