Studio Beton

Sinds 2020 is de Betonvereniging gestart met Studio Beton: een reeks van inspirerende en interactieve webinars met verschillende sprekers en experts rondom actuele thema's uit de betonbranche.

Inhoud

Webinars kunnen onder andere bestaan uit lezingen, (gast)colleges, rondetafelgesprekken, presentaties of workshops. De Betonvereniging kijkt naar de toekomst en stelt zich ten doel om samen met onze leden en partners kennis op te doen, kennis te delen en kennis te maken over het materiaal beton. Vanuit deze doelstelling organiseren wij deze reeks van webinars en stimuleren we de ontwikkeling van nieuwe kennis over beton.

Afhankelijk van de thema's die aan de orde komen wordt een passende vorm gekozen voor het webinar, waarbij de interactie altijd centraal staat. Als deelnemer kan je hierdoor actief participeren en meepraten over de thema's.

Aankomende webinars

Kijk voor een actueel overzicht van onze webinars in onze evenementenagenda. Zodra de invulling van het programma met sprekers bekend is publiceren wij dit op de website en onze sociale media kanalen.

Donderdag 5 mei

Donderdag 12 mei

Donderdag 19 mei

Woensdag 25 mei

Ook een webinar organiseren of kennispartner worden?

Heb jij zelf nog goede ideeën voor webinars en actuele thema's, wil je als kennispartner bijdragen of kunnen wij jouw organisatie helpen om samen een online sessie te organiseren in onze opnamestudio? Laat het ons dan vooral weten en neem contact met ons op.

Webinar gemist?

Een deel van de webinars zijn online terug te kijken via het YouTube-kanaal van de Betonvereniging.