Voor bedrijven

Als leidinggevende, HR-medewerker of eindverantwoordelijke ben je op zoek naar passende cursussen voor jouw medewerkers. De Betonvereniging onderschrijft het belang van kennisontwikkeling en kennisdeling in het bedrijfsleven. Via opleidingen, cursussen en andere kennisactiviteiten vind je bij ons antwoorden voor de opleidingsbehoeften (en opleidingsnoodzaak) van jouw bedrijf.

Lidmaatschap

Wij zijn een vereniging, maar ook niet-leden zijn welkom en kunnen gebruikmaken van onze diensten.

Maar lidmaatschap van onze vereniging biedt veel voordelen.

Opleidingen en cursussen

Of je nou op zoek bent naar cursussen in Cement- en Betontechnologie, Duurzaamheid en Circulariteit, Onderhoud en Reparatie, Ontwerp en Constructie of Werkvoorbereiding en Uitvoering, bij ons vind je wat je zoekt. Ons portfolio met opleidingen en cursussen heeft ook voor jou en jouw medewerkers een interessant aanbod.

Maatwerk

Iedere organisatie is uniek, met eigen doelstellingen, bedrijfscultuur en uitdagingen. Heb jij specifieke opleidingsbehoeften of -wensen, dan kan maatwerk een oplossing zijn. Wij denken graag met je mee.

Events

Competenties ontwikkel je niet alleen door het volgen van cursussen, het kan ook via andere kennisactiviteiten. Bij ons volg je activiteiten van kleinschalig tot groot, digitaal en fysiek. Bij een evenement heb je interactie met anderen, zoals het hoort bij een vereniging.

Kennisplatform

Zoek je kennis? Ook via onze website bieden wij jou een kennisplatform voor de betonbouwsector. Volg ons nieuws of lees interessante, relevante artikelen.

De Betonvereniging begrijpt de uitdagingen waar jij soms voor staat. Wij willen graag voor jou onderdeel zijn van de oplossing!