Studio Beton

Sinds 2020 is de Betonvereniging gestart met Studio Beton: een reeks van inspirerende en interactieve webinars met verschillende sprekers en experts rondom actuele thema's uit de betonbranche.

Inhoud

Webinars kunnen onder andere bestaan uit lezingen, (gast)colleges, rondetafelgesprekken, presentaties of workshops. De Betonvereniging kijkt naar de toekomst en stelt zich ten doel om samen met jou, onze leden en partners kennis op te doen, kennis te delen en kennis te maken over het materiaal beton. Vanuit deze doelstelling kun je deelnemen aan deze reeks van webinars en nieuwe kennis over beton ontwikkelen.

De vorm van het webinar kiezen we op basis van de inhoud, maar altijd staat de interactie met jou als deelnemer centraal. Je kunt actief meedoen en meepraten over de thema's.

Ook een webinar organiseren of kennispartner worden?

Heb je zelf nog goede ideeën voor webinars en actuele thema's, wil je als kennispartner bijdragen of kunnen wij jouw organisatie helpen om samen een online sessie te organiseren in onze opnamestudio? Laat het ons dan vooral weten en neem contact met ons op.

Webinar gemist?

Je kunt onze webinars zijn online terug te kijken via de kennisbank of het YouTube-kanaal van de Betonvereniging.