Voor studenten

Ben je student in het vmbo, mbo, hbo of wo dan kun je eenmalig 2 jaar lang gratis lid worden van de Betonvereniging. Je kunt al tijdens je studie netwerken in de betonbouwwereld. Bezoek het Beton Café (4 keer per jaar geopend) of ga naar het Beton Event op de derde donderdag in november. En praat mee op de ALV. Want als studentlid bèn je de Betonvereniging!

Beroepen

Kijk verder op deze site welke beroepen je kunt kiezen als beton jouw ding is:

Zoek je een stageplaats of afstudeerplek?

Veel van onze bedrijfsleden verwelkomen je met open armen. Kijk op de ledenpagina om te zien welke bedrijven actief zijn in de betonbouwsector.

Meer informatie over het lidmaatschap

Je kunt lid worden door het aanmeldformulier in te vullen. Lees wel eerst even de aanmeldingsvoorwaarden lidmaatschap.

Wil je meer informatie over de voordelen en mogelijkheden van het lidmaatschap? Je kunt ons bereiken via telefoonnummer 0182 – 539 233 of per e-mail lidmaatschap@betonvereniging.nl.

Meld je hier aan als studentlid van de Betonvereniging

Aanmelden als studentlid is snel geregeld!