Strategie

Continue bouwen aan jou, de sector en de vereniging.

Met de strategische thema's geven wij richting aan onze doelen.

De vier strategische doelen van de Betonvereniging omvatten Markt, Organisatie, Verbinding en Educatie.

Markt

Een proactieve markt- en klantbenadering
Wij blijven op de hoogte van de ontwikkelingen in de beton(bouw)sector en wat deze ontwikkelingen voor onze leden betekenen in termen van behoefte aan educatie en verbinding.

Een professionele partner
Wij zijn een organisatie van bestuur, commissies, medewerkers en docenten de in de beton(bouw)sector als professioneel wordt ervaren en gewaardeerd.

Verbinding

Van keten naar netwerk
Wij spelen een verbindende wol voor de huidige ne toekomstige professionals in de beton(bouw)sector waarbij kennisvergaring, -deling en kennismaking centraal staan.

Educatie

Duurzaam blijven ontwikkelen
Onze kernopgave is de kennis over het verantwoord gebruik van beton verspreiden, dit doen wij door het aanbieden van verschillende vormen van educatie.

Download de poster

Strategisch plan