Bel voor persoonlijk advies: 0182 - 539 233
leden luisteren naar lezing tijdens jaarvergadering van Betonvereniging
Locatie Theater Zuidplein Rotterdam
Datum 29 mei 2024
Omvang tot 50 personen
Inschrijven evenement
Link gekopieëerd!

Op woensdag 29 mei vindt de Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Een middag waarin inspireren en netwerken centraal staat. Naast de agendapunten op de ALV nemen wij samen met de architect, Bart van Kampen, een kijkje in het gebouw van Theater Zuidplein. De ALV is alleen toegankelijk voor leden van de Betonvereniging.

15:00 - 15.30 uur
Inloop met koffie en thee

15.30 - 16:15 uur
Bart van Kampen - Architect De Zwarte Hond
Arie Verschoor - Projectleider Ballast-Nedam

Na een welkomstwoord door directeur Betonvereniging Maikel Jagroep neemt Bart van Kampen - Architect De Zwarte Hond, ons mee in de ontwerpfase van dit theater. Wat maakt het ontwerp zo bijzonder en uniek? Arie Verschoor van Ballast Nedam, de bouwer van het theater vertelt vervolgens over de realisatiefase. Uiteraard ontbreekt een rondleiding door het pand niet.

16.15 - 16.30 uur
​​​​​​​
Pauze

16.30 - 17.15 uur
Algemene Ledenvergadering o.l.v. voorzitter Dorien Staal

• Jaarverslag 2023
  • Doelen komend jaar
  • Jaarrekening 2023
  • Begroting 2024
  • Bestuurssamenstelling
  • Voorstel contributies 2025
  • Voorstel royementen
  • Vragen

17.15 - 18.30 uur
Netwerkborrel

• Bart van Kampen

Bart van Kampen (1975) leidt samen met Lisa van der Slot en Daan Zandbelt de vestiging van De Zwarte Hond in Rotterdam. Binnen zijn team werkt hij aan diverse projecten, variërend van onderwijsgebouwen tot grootschalige opdrachten voor theaters en binnenstedelijke woongebouwen. Zijn werk onderscheidt zich niet alleen door vakmanschap, maar ook door een grote betrokkenheid bij de uiteindelijke gebruikers van een gebouw. Als toegewijde en energieke ontwerper streeft hij ernaar om in samenwerking met opdrachtgevers, gebruikers, adviseurs en aannemers een breed gedragen ontwerp te realiseren voor stimulerende en aangename leer- en leefomgevingen. Tevens is hij adviseur bij de betonvereniging Nederland en is hij curator van het scholenmanifest in Groningen.