Kernkwaliteiten

Een team waar jij op kunt bouwen.

Ons team gaat elke dag voor groei en verbetering van jou en onszelf.

De kernkwaliteiten van de Betonvereniging zijn bevlogen, betrokken, betrouwbaar en bewust.

Bevlogen

Passie voor beton, kennisdeling en netwerken
Het technisch verantwoord gebruik van beton gaat ons aan het hart. Daarom staan wij enthousiast klaar voor onze leden om de kennis daarover te delen en om hen te inspireren tot verdere zelfontwikkeling.

Betrokken

Betrokken in het volledige kennis- en bouwproces
Wij zijn via onze leden en andere organisaties betrokken bij de marktontwikkelingen in de beton(bouw)sector. Als team zijn wij betrokken bij de ontwikkeling van alle professionals die met ons verbonden zijn en dat stralen we ook uit.

Betrouwbaar

Sinds 1927 de bindende factor tussen overheden, bouwers, adviseurs en kennisinstituten
Sinds 1927 zijn wij het kennisnetwerk en de verbindende factor tussen overheden, bouwers, adviseurs en kennisinstituten. Wij stellen de sector centraal en zorgen samen met onze docenten dat de professional het beste uit zichzelf kan halen.

Bewust

Activiteiten die inspelen op de ontwikkeling in onze maatschappij
Wij zijn ons bewust van de ontwikkelingen in onze maatschappij en de invloed daarvan op de beton(bouw)sector. Met onze activiteiten spelen wij in op deze ontwikkelingen en dragen daarmee bij aan de veranderingen in de beton(bouw)sector.

Kernwaarden