opstelling Beton Café in locatie Bar Beton Utrecht

Datum 8 februari 2024
Omvang tot 50 personen
Link gekopieëerd!

Je bedrijf biedt goede voorwaarden en is een toffe plek om te werken, maar misschien zie je toch meer uitstroom dan instroom. Vooral bij technisch personeel is het moeilijk om goede vervangers te vinden die al voldoende kennis en ervaring hebben. Tel daar nog bij op dat op middellange termijn veel medewerkers met pensioen zullen gaan en je zit met je handen in het haar. Je wil de technische mensen die je hebt aan je binden. Maar hoe dan? Tijdens het eerste Beton Café van 2024 gaven we jou handvatten en ideeën.

aanwezigen luisteren naar presentatie tijdens Beton Café

Samen met Anne-Marije Buckens onderzochten we het probleem en de mogelijke oplossingen. Anne-Marije is expert op het gebied van loopbaanontwikkeling, de arbeidsmarkt van de toekomst en duurzame inzetbaarheid. Ze is bovendien vaste columnist voor het AD en auteur van Het Grote 50+ Werkboek. Op inspirerende wijze nam zij ons mee in de laatste trends en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en heeft ze tips & tricks gegeven om technisch personeel aan de bedrijven te binden.

Na een interactieve sessie sloten we traditiegetrouw af met een gezellige borrel.