Microfoon met daarvoor een pop filter en een grijze achtergrond.

Voorzitter Dorien Staal treedt terug, vicevoorzitter neemt het voorzitterschap over tot aan de ALV in mei 2024

Publicatiedatum donderdag 15 februari 2024

In 2019 trad Dorien Staal toe tot het bestuur en werd formeel bij de ALV in 2020 benoemd tot voorzitter van de Betonvereniging. Alle bestuursleden vertegenwoordigen een positie in de keten, zodat we een breed perspectief creëren op de markt. Dorien Staal vertegenwoordigde de prefab betonsector. Nu zij besloten heeft de overstap te maken naar Dura Vermeer Renovatie, kan zij niet langer het ketendeel 'prefabbeton' vertegenwoordigen. Omdat zij ook zeer binnenkort op reis gaat, alvorens zij start bij Dura Vermeer, heeft het bestuur besloten om het voorzitterschap per heden over te dragen aan de vicevoorzitter Sander den Blanken (BAM Infra). Op de ALV eind mei zal er een nieuwe voorzitter voorgedragen worden aan de ledenvergadering alsook een nieuw bestuurslid die de prefab sector vertegenwoordigd. Wij zullen dan ook onze woorden van dank uitspreken voor de betrokken en inspirerende wijze waarop Dorien invulling heeft gegeven aan haar rol als voorzitter van de Betonvereniging.