Handboek praktisch wapenen

Publicatie handboek praktisch wapenen.

Artikel nummer: 50062
Jaar: 2012
388 pagina's

Het handboek over praktisch wapenen, bestemd voor alle partijen in de bouw, kan de communicatie sterk verbeteren. Daarnaast worden de productiemogelijkheden uiteengezet, zodat ontwerpers en tekenaars daarvan optimaal gebruik kunnen maken. Het doel van dit handboek is daarom het bieden van een praktische, actuele handleiding aan allen die betrokken zijn bij het ontwerp, de productie en de montage van wapeningsconstructies.

Dit handboek kan ook een nuttige rol spelen bij de opleiding van toekomstige ingenieurs doordat het de kennis en het inzicht verschaft die nodig zijn om later in de beroepspraktijk het gebruik van goed uitvoerbare wapeningsconstructies te bevorderen.

Kosten

De prijs van deze publicatie is voor leden € 67,50 en voor niet leden € 85,-. Prijzen zijn inclusief 9% BTW. Het werk is uit voorraad leverbaar.

Bestelformulier