Studio Beton | Adviseur in betononderhoud

Ruud Meijer | Senior Adviseur - Directeur, Concept Ingenieurs
Maarten Swinkels | Senior Consultant, SGS INTRON

Adviseur in betononderhoud
In dit webinar richten we ons op iedereen die interesse heeft in de betononderhoudssector. Wat is een Betononderhoudskundige en wat doet zo iemand nou precies? We zitten met twee ervaren Betononderhoudskundigen aan tafel die jou vertellen hoe hun dag eruit ziet, wat deze sector zo aantrekkelijk maakt en aan welke projecten zij zoal werken. Natuurlijk kun jij zelf ook vragen stellen om te weten te komen of dit vakgebied bij jou past!

Deelname
Deelname aan het webinar is kosteloos voor leden van de Betonvereniging.
Deelname voor niet-leden bedraagt €15,- (incl. BTW).

De Betonvereniging organiseert met regelmaat webinars over verschillende thema's en actuele onderwerpen. Wil jij deelnemen aan meerdere webinars? Word dan nu lid van de Betonvereniging (een persoonlijk lidmaatschap kost slechts €45,- per jaar incl. BTW) en neem kosteloos deel aan onze webinars! Studenten kunnen zich aanmelden voor een 2-jarig gratis lidmaatschap bij de Betonvereniging.

Meld je aan via het aanmeldformulier, je ontvangt automatisch een bevestiging van inschrijving. Na succesvolle aanmelding ontvang je 24 uur van tevoren een link waarmee je het webinar online kunt volgen.

Online registreren voor het event.